Service

Op deze pagina vindt u alle informatie over onze garantievoorwaarden, het indienen van garantie- of reparatieaanvragen, en antwoorden op technische vragen die u mogelijk heeft over onze producten.

Naar garantieformulier Ik heb een technische vraag

Garantievoorwaarden Van den Borne

  1. Garantie is beperkt tot materiaal- en fabricagefouten en geeft u recht op herstel van deze gebreken of vervanging van het betreffende product binnen de voor het product geldende garantietermijn. Verbruiksartikelen of artikelen die aan slijtage onderhevig zijn, zijn uitgesloten van garantie (zoals UV-lampen, kwartsglazen, lagers, membranen en afdichtingen in het algemeen).
  2. De garantie wordt verleend aan de oorspronkelijke koper en is niet overdraagbaar op een derde partij. Reclamaties kunnen dan ook alleen door de oorspronkelijke koper worden aangemeld.
  3. Het inroepen van enige garantie na afloop van de garantietermijn is niet mogelijk, tenzij het een gebrek betreft ten aanzien waarvan binnen bekwame tijd, doch in elk geval twee maanden na afloop van de garantietermijn wordt gereclameerd.
  4. Voor het in behandeling nemen van een garantieaanvraag dient een kopie van de factuur up te loaden en het online garantieformulier, geheel ingevuld te worden. Zodra deze documenten ontvangen zijn krijgt u een referentienummer waarmee u het product aan ons kan toezenden.
  5. De artikelen die ter beoordeling / reparatie retour worden gehaald, dienen dusdanig te worden verpakt dat het artikel onbeschadigd wordt aangeleverd. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de afzender.
  6. Na ontvangst en beoordeling van het defecte product zal Van den Borne u informeren over de vervolgprocedure.
  7. Na reparatie of vervanging van een product begint de garantietermijn niet opnieuw te lopen.

Wij wijzen u erop dat onze garantie vervalt in geval van oneigenlijk of ondeskundig gebruik van het product. In geval de voor het product geldende veiligheidsvoorschriften niet in acht zijn genomen, bij het grof gebruik ten aanzien van het product, bij nalatig onderhoud of in geval er reparaties of ingrepen aan het product zijn uitgevoerd door anderen dan ons servicebedrijf.

Gebreken die niet (of niet langer) onder de garantiebepaling vallen, worden door ons servicebedrijf alleen verholpen tegen vergoeding van de hieraan verbonden kosten. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, verzoeken wij u contact op te nemen met ons servicebedrijf.

Garantieformulier

Om een garantie/reparatie zo soepel en efficiënt mogelijk te kunnen afhandelen vragen we u het onderstaande formulier volledig in te vullen. U stuurt het artikel op eigen kosten naar:

Van den Borne B.V.
T.a.v. Service afdeling
John F. Kennedylaan 79
5555 XC Valkenswaard
Nederland

Om uw reparatie snel en vakkundig te kunnen uitvoeren is deze informatie essentieel, dus zonder dit formulier kunnen wij uw reparatie niet in behandeling nemen.

Datum (*):


Velden met een (*) zijn verplicht.
Je gegevens worden versleuteld verzonden via een SSL-verbinding.

Denk bij klachtomschrijving aan het volgende:
  • Geef a.u.b. een duidelijke en uitgebreide omschrijving ( “doet het niet” of “defect” is niet duidelijk).
  • Foutboodschappen, draaiuren en aansluitgegevens zijn belangrijke data voor een goede analyse.
  • Wanneer en onder welke omstandigheden trad de klacht op?
  • Is de klacht repeteerbaar aanwezig of af en toe? Bij welke frequentie?
  • Voeg eventueel een schema, foto of tekening toe om e.e.a. te verduidelijken.

Terug naar Klantenservice

Terug naar Klantenservice
Ik heb een technische vraag

Omschrijf uw vraag zo uitgebreid mogelijk. Noem bijvoorbeeld het merk, type, bouwjaar, uitvoering, toepassing etc. zodat wij u goed kunnen helpen.


Velden met een (*) zijn verplicht.
Je gegevens worden versleuteld verzonden via een SSL-verbinding.