Retourneren

Artikelen mogen binnen 30 dagen retour gestuurd worden mits ongebruikt, onbeschadigd en in oorspronkelijke verpakking. Voor het retourneren van goederen zijn wij genoodzaakt 10% behandelingskosten in rekening te brengen. Let op! Outlet- en speciaal bestelde artikelen komen hiervoor niet in aanmerking.

Stappenplan retourneren

Een retour dient ALTIJD vooraf aangemeld te worden bij de klantenservice.

De procedure gaat als volgt:

  1. Meld binnen 30 dagen na aankoop een retour aan via onze klantenservice.
  2. Vermeldt in je email, artikelnummer, aantal, Van den Borne ordernummer en de reden van retour.
  3. Hierna ontvang je per e-mail een bevestiging van je verzoek met instructies voor de verzending van het artikel.

Kosten voor het retour sturen zijn voor de aanvrager. Onze retourafdeling accepteert alleen deugdelijk verpakte zendingen. Van den Borne is niet verantwoordelijk voor beschadigde of zoekgeraakte zendingen. In geval van een beschadigd of verkeerd geleverd artikel vanuit Van den Borne, dan zal de zending kosteloos retour worden gehaald. Retouren die niet bij onze klantenservice zijn aangemeld worden niet geaccepteerd.

Terug naar klantenservice
Terug naar klantenservice